Why Do People Go So Far Looking For Themselves?

 

I dalje sam pisala pjesme za razliku od drugih ljudi ne trazeci sebe.Uvijek sam znala ko sam i koliko daleko ne mogu da idem.Mnogi su me ubjedivali da je nebo granica,a ja sam ih zacudjeno posmatrala primjetivsi da covjek u nastojanju da leti sam sebi odreze krila.

Moje pjesme su uglavnom bile pisane na Engleskom jeziku,te su govorile o konstantnoj udaljenosti vlastitog bica od svega sto je opipljivo.

You searched the world to find me,but I’ve never been on the same place you left me.And even I was beside you,you’ve never stopped searching for me.That time I wanted to tell you that I can’t be found but lost.

 

Moj zivot je ipak bio miran uz povremeno bjezanje i skoro vracanje.

Nikada nisam razumjela zasto ljudi idu tako daleko trazeci sebe.Svi su bjezali,a ja nikako nisam razumjela one koji biraju novo mjesto kao nacin bijega.Mjesto samo po sebi mi nije znacilo nista,vec upravo ostajanje i rijeci.One su me vodile kud god sam zeljela .Vezanost za jedno mjesto mi je davala snagu.

 

Surovost njegovih komentara je isla do te granice, da bi imao obicaj da kaze kako sam ja samo talentovani pisac koji zivi u malenom stanu,i da zivot  posmatram uglavnom ispred racunara,i da nikada necu znati sta je pravi zivot.

I tako nastavio je da me ubjeduje kako treba da putujem,i da mi je on jedini spas.Rekla sam da je to istina,da ja volim putovanja,i da volim da zivim u nastojanju da ne pokazem drugima kako ja imam zivot.

-Lejla Lela

14040186_10157305042735182_2357320343817890331_n

Leave a Reply

