People Say A Lot So I Watch What They Do

13938535_1062139577169301_532091494159310273_n

Ulazim.Ne znam zasto  svi su pogledi  uprti u mene. Gdje god da se pojavim plijenim paznju.Sjedam.Crni dzemper koji nosim djeluje otrcano.Opran je tek nekoliko puta uvijek u isto vrijeme, u pet poslije nastave.Omeksivac mu daje svjezinu, i niko se ne pita zasto uvijek iznova nosim taj isti dzemper.Jer me cini vitkom.Dug je tacno onoliko koliko je potrebno da ostavim ozbiljan dojam,ali varam se.Ispod  se nazire crna cipka,koja svemu daje  neozbiljan dojam i odvlaci paznju, i pocinjem da shvatam.Ljudi me zamisljaju potpuno nagu.Pitaju se sta se nalazi ispod povrsine,ili me bezuspjesno ignoriraju.Uglavnom ja nikada nikog ne ostavljam ravnodusnim.Osluskujem.Pocinje predavanje.”Znate u zajednici poput vase netrpeljivost je neizbjezna.Manji kolektiv lijepih,mladih zena izaziva medusobnu zavist i ljubomoru.Eto,prosle godine sam odlucila da podijelm knjigu na vise dijelova,kako bi je pojedinacno analizirale,a one su se pocupale za kosu.O,boze,da vi samo vidite kakav je to bio prizor.Strasno,a ta djevojka plave kose uglavnom je samo sjedila kao da se nista ne dogada.Biljezila je nesto.Kasnije sam saznala da je  zapisivala svaku moju rijec.Da,mnogi su se ljutili na mene kada sam joj dala prolaznu ocjenu.Rekli su da ona djeluje cudno i da dozivljava ljude presnazno i da  sama sebi naudi vjerujuci im,te da ih uglavnom posmatra.Htjela sam da je razuvjerim.I odmah sam znala da sam pogrijesila.Situacija je ipak mnogo gora.I nema pravila.I ne treba nista  da radite.Neke ljude  cete jednostavno isprovocirati tek tako  svojim postojanjem.”

-Lejla Lela

Leave a Reply

