Nula

13339471_283214195359532_3615823281219359656_n

Volim kada imam mogucnost izbora.Ja tada biram. Pocnem od nule,a onda dodem do broja jedan.I stanem. A ne kao one pomnozene sa nulom.One uvijek daju velike rezultate.

“Dodi.Pomoci cemo ti da pronades posao i da se osamostalis.Osam eura sat za ciscenje stana,sto znaci da ces za samo tri sata radnog vremena zaraditi 24 eura.Ti samo dodi”.

Ona odlazi,zatim nakon tog posla dobiva posao cistacice u bolnici,jer su primjetili njen talenat za rad sa nemocnim i iznemoglim licima,a zatim konacno pronalazi posao u struci.Ona radi kao medicinska sestra.Prica sa sretnim zavrsetkom.

Ja nemam tih 8 eura,sto znaci da mi nemamo istu vrijednost.Ona vrijedi vise od mene.Ona je svjesna da kako kaze nema izbora,i da ce jedino na taj nacin moci da bira.Njena porodica zivi vani.Neki bi rekli da ona nemogucnost izbora pretvara u mogucnost.I opet bi pogrijesili.

Ona mogucnost pretvara u drugu mogucnost,drugu mogucnost u trecu,a trecu mogucnost pretvara u rjesenje.Rjesena je da iznajmi sasvim maleni stan,jer nakupljene mogucnosti vode u rjesenja,a rjesenja do stambenog prostora.I eto,desi se.

U njenom slucaju vi mozete nemogucnost izbora pretvoriti u mogucnost.A,ne kao ja.Ja jedino mogucnosti pretvaram u druge mogucnosti,i na taj nacin trazim rjesenja.I sjetim se zene koja kaze da je pocela od nule.”Ja i muz smo poceli od nule”kaze,”a sada imamo cijelo carstvo zasnovano na prodaji tepiha.”

Nula.To ti je ono kad nemas bas nista.Znaci ona opet od nicega stvara kapital.Divno,idem do nje da vidim s cim se ta nula zbrojila,i nacin na koji je sebi povecala vrijednost.Zbrojila se nula s ljubavlju,bludnim nocima,blagim grcenjem i opustanjem tijela.Zbrojila se sa strascu i uzdasima,i pomnozila sa uduplanim orgazmima.Zatim se onako ispruzena,jos vlazna i putena ogrnula tepisima.Naravno oni su imali veliku vrijednost,i bez pocetnog kapitala bi otvaranje ducana i pokretanje vlastitog biznisa bilo nemoguce,ali ne i za nulu.

Ona je iz nicega sabrana nakon jutarnje Jakobs kafe prigrljena poljupcima sada vec pocela da oduzima sve ono sto je usljed nemogucnosti izbora dodala.Lazna prijateljstva,drvene mostove koji su pocivali na klimavim temeljima,nebitnim,ali eto sasvim dovoljnim da je dovedu do kraja obale.Do vrhunca.

Volim kada imam mogucnost izbora,Ja tada biram.Ja ne zbrajam nemogucnosti sa drugim nemogucnostima.Ja pocnem od nule,a onda dodem do broja jedan.I stanem.A,ne kao one pomnozene s nulom.Oni uvijek daju velike rezultate.

-l.l.Nula,Prica o trazenju srece

 

 

Leave a Reply

